5/25/2014

20


Foto

I'm seriously blessed with the best host family ever. My 20th birthday was just perfect and I'm incredibly thankful that they make me feel so special and comfortable. My host mum got me this dress I've seen a couple weeks ago when I was in the mall and didn't buy it because it was too expensive. It's so beautiful! She really surprised me with this. For lunch we went to the "Como Grill" and had some burger and ice cream. In the evening I had a massage that I got myself for my birthday and for dinner we had spare ribs and ice cream again. Perfect! I wish I could celebrate many more birthdays with them! 

1401066298.273972.IMG_5595
21
43
Foto 1
Foto 25
I'm kinda sad we didn't take a picture all together but accidentally my host mum and I both dressed blue and white that day so I decided to dress the boys blue and white as well which actually looked really cute :D 
Foto 3

2 Comments:

Anonym schreibt...

Liebe Jana :)
ich liebr deinen Blog! die bilder und die texte :)
wenn ich deine erfahrungen lese freue ich mich richtig auf mein au pair jahr!:)
kann man dir irgendwo name schicken das du mal auf mein instagram schaust?
ist das am linken knöchel ein tattoo? :) von minessota?
liebe grüße :*

jana schreibt...

Hey! :)
Daaaankeschön!! Das freut mich, dass ich dich damit ein bisschen anstecken kann hihi
Klar, du kannst mir bei Facebook (NONSTOP) schreiben oder bei Instagram (jananatascha) schreiben!
Und ja, das ist der Umriss von Minnesota mit einem Stern für St. Paul, wo ich lebe ;)
Liebe Grüße zurück :*

Kommentar veröffentlichen